Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Oborsky G$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Oborsky G. The effect of surface observation angle on accuracy of non-contact temperature measurement method [Електронний ресурс] / G. Oborsky, A. Levinsky, M. Holofieieva // Технологический аудит и резервы производства. - 2017. - № 1(2). - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2017_1(2)__5
| 2. |
Oborsky G. A. Functioning principles of the internal quality assurance system of educational services [Електронний ресурс] / G. A. Oborsky, G. M. Goloborodko, L. M. Perperi, V. P. Guhnin, Yu. G. Palennyi // Праці Одеського політехнічного університету. - 2016. - Вип. 3. - С. 70-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Popu_2016_3_12 В умовах постійно зростаючих вимог ринку праці до фахівців (випускників вищих навчальних закладів) важливу роль відіграє перегляд підходів до забезпечення якості надання освітніх послуг. У відповідності до Європейських стандартів та рекомендацій щодо забезпечення якості вищої освіти (Е8Є) новою парадигмою вищої освіти є студентоцентрований підхід до навчання, викладання та оцінювання результатів. Мета роботи - визначення принципів функціонування внутрішньої системи забезпечення якості надання освітніх послуг у ВНЗ. Кожний навчальний заклад відповідно до контексту своєї діяльності має визначитися самостійно з принципами функціонування, їх обгрунтуванням та ступенями їх важливості. Запропоновано і описано модель циклу стратегічного управління ВНЗ з метою досягнення сталого розвитку. Наведено пропозиції щодо формування політики, місії та задач навчального закладу вищої освіти у сфері якості з метою реалізації студентоцентрованого навчання. Показано, що визначення принципів функціювання внутрішньої системи забезпечення якості надання освітніх послуг вищих навчальних закладів є стратегічно важливим рішенням, яке дозволить покращити їх діяльність, а також дозволить ініціювати та керувати їх сталим розвитком.
|
|
|