Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Oborsky G$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Oborsky G. 
The effect of surface observation angle on accuracy of non-contact temperature measurement method [Електронний ресурс] / G. Oborsky, A. Levinsky, M. Holofieieva // Технологический аудит и резервы производства. - 2017. - № 1(2). - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2017_1(2)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 317.951 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Oborsky G. A. 
Functioning principles of the internal quality assurance system of educational services [Електронний ресурс] / G. A. Oborsky, G. M. Goloborodko, L. M. Perperi, V. P. Guhnin, Yu. G. Palennyi // Праці Одеського політехнічного університету. - 2016. - Вип. 3. - С. 70-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Popu_2016_3_12
В умовах постійно зростаючих вимог ринку праці до фахівців (випускників вищих навчальних закладів) важливу роль відіграє перегляд підходів до забезпечення якості надання освітніх послуг. У відповідності до Європейських стандартів та рекомендацій щодо забезпечення якості вищої освіти (Е8Є) новою парадигмою вищої освіти є студентоцентрований підхід до навчання, викладання та оцінювання результатів. Мета роботи - визначення принципів функціонування внутрішньої системи забезпечення якості надання освітніх послуг у ВНЗ. Кожний навчальний заклад відповідно до контексту своєї діяльності має визначитися самостійно з принципами функціонування, їх обгрунтуванням та ступенями їх важливості. Запропоновано і описано модель циклу стратегічного управління ВНЗ з метою досягнення сталого розвитку. Наведено пропозиції щодо формування політики, місії та задач навчального закладу вищої освіти у сфері якості з метою реалізації студентоцентрованого навчання. Показано, що визначення принципів функціювання внутрішньої системи забезпечення якості надання освітніх послуг вищих навчальних закладів є стратегічно важливим рішенням, яке дозволить покращити їх діяльність, а також дозволить ініціювати та керувати їх сталим розвитком.
Попередній перегляд:   Завантажити - 171.47 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського